Dyrektor Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Poznaniu poszukuje kandydata na stanowisko: Specjalista ds. kontaktów z mediami
Wymiar etatu: 1
Liczba stanowisk pracy: 1
Miejsce wykonywania pracy:
Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Poznaniu, ul. Szewska 1
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
- Głównym zadaniem osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie współtworzenie wizerunku Regionalnego Zarządu i realizacja zadań z zakresu Public Relations, skierowanych do krajowych i zagranicznych odbiorców,
- Przygotowywanie i zapewnienie dostępności materiałów informacyjnych i promocyjnych na temat działalności Regionalnego Zarządu,
- Prowadzenie kampanii informacyjnych związanych z działalnością Regionalnego Zarządu,
- Prowadzenie monitoringu oraz analizy artykułów prasowych, audycji radiowych, telewizyjnych oraz informacji internetowych dotyczących Regionalnego Zarządu i ich archiwizacja,
- Prowadzenie i zarządzanie archiwum fotograficznego oraz dokumentacji audiowizualnej Regionalnego Zarządu,
- Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z przedstawicielami mediów, systematyczne aktualizowanie bazy danych mediów, agencji informacyjnych,
- Współredagowanie strony internetowej Regionalnego Zarządu oraz profili na serwisach społecznościowych,
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:
Niezbędne:
- wykształcenie wyższe magisterskie,
- minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku
Wymagania dodatkowe:
- dobra umiejętność tworzenia i redagowania tekstów informacyjnych i komunikatów prasowych,
- umiejętność syntezy informacji uzyskanych od poszczególnych komórek merytorycznych,
- dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
- wysoka kultura osobista oraz zdolności interpersonalne,
- doskonała organizacja pracy własnej, samodzielność i inicjatywa,
- umiejętność wykorzystywania technik komputerowych i audiowizualnych,
- znajomość przepisów w zakresie prawa prasowego oraz udostępniania informacji publicznej,
- wysokie umiejętności prezentacyjne i negocjacyjne,
- zdolność do obiektywnej i analitycznej oceny sytuacji ,
- umiejętność pracy pod presją czasu i terminowego realizowania powierzonych zadań.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i posiadane uprawnienia zawodowe
- kopie dokumentów potwierdzających posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- oświadczenie kandydata o nie skazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
- kopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających posiadane doświadczenie
- kopie innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje
Termin składania dokumentów:
10.12.2013r.
Miejsce składania dokumentów:
Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej
ul. Szewska 1
61-760 Poznań
Zespół ds. Kadr i Rozwoju Zawodowego, pok. 209 od godz. 8 do godz. 16
Inne informacje:
Dokumenty należy składać osobiście lub pocztą w zamkniętej kopercie z dopiskiem: dotyczy naboru na stanowisko Specjalisty ds. kontaktów z mediami
Z wybranymi kandydatami skontaktujemy się telefonicznie.
Dokumenty aplikacyjne mogą być odbierane osobiście w ciągu 30 dni od dnia ogłoszenia informacji o wynikach naboru. Nieodebrane dokumenty zostaną zniszczone.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod telefonem (61)-8567-726